Een dag niet gerekend is een dag niet gewerkt

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Waar gewerkt wordt, kunnen fouten worden gemaakt of misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of over welk aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we voor u en met u naar een passende oplossing.

U kunt zich daartoe wenden tot de directeur -tevens compliance officer-, Drs. Karin P.I. de Man RA RB.

De integrale tekst van onze klachtenregeling is via deze website in pdf-formaat beschikbaar. Op deze pagina vindt u ook ons klachtenformulier. Vanzelfsprekend hopen wij, dat u hiertoe geen aanleiding heeft en zullen wij alles in het werk stellen om klachten te voorkomen. Mocht zich echter een situatie voordoen dan kunt u onderstaand formulier invullen en aan ons doorsturen. Wij zullen zorgen voor een correcte en adequate behandeling van uw klacht en stellen u hiervan binnen tien werkdagen op de hoogte. U kunt de gehele klachtenregeling hier in MS Word formaat downloaden.

[contact-form-7 id=”10720″ title=”klachtformulier”]

 

 Nieuws